Gott och blandat från veckan

Yes, tänkte dra på med lite bilder nu när jag äntligen sitter vid datorn. Blir ett lite annorlunda inlägg. Men får bli så. Nästa vecka kommer det bli en surprise! Eller i helgen iallfall hoppas jag! Stay tuned.
**********
Här har jag börjat lite på olika designer, hade tråkigt på lektionen härom dagen så jag passade på att rita! haha, vart rätt schysst tycker jag.
Inte lite plugg i skolan alltså! Orkar eeeej!
Haha, innan festen så slingade Petter håret på Wille. Sjukt sexy alltså ;)
Söta vi är! Nyktra allihopa!
Ännu nyktrare ska ni veta! Petter är pimp
Haha jag failade totalt igår! hade skit bråttom till en lektion. Så jag låste upp, la nycklarna i väskan och låtse in väska. HA-HA jag skrattade. Fick fan knippsa mitt fina lås! blä..
Att börja lyssna på!
Har inte vart sånt fan av Justin.. Men efter att ha umgåtts med Petter och Wille så måste man typ vänja sig.
Kan hela utantill nu känns det som. Den är fan i huvet hela tiden!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0