Fjärde dagen i sängen nu..

Ja kära läsare, ni som är kvar! Idag är det torsdag och även dag fyra som jag spenderar hemma i sängen. Tror det blir sista dagen idag faktiskt. Har bara vart så trött och haft ont så ligger bara i sängen och kollar film efter film och Vampire diaries. Har som mest orkat gå ett varv runt kvarteret med hundarna sen har jag blivit helt snurrig i huvet och nästan somnat igen.
För er som inte hade koll på det jag tänkte skriva nu så tänkte att jag väntar några dagar med det sen det hände. Jag och Love har gjort slut. I lördags. Inget speciellt som hände utan vi hade bara inga känslor kvar för varandra och bestämde oss därför för att bara vara vänner nu. Det är lite jobbigt men han är fortfarande kvar i mitt liv men bara inte på samma sätt längre. Allt håller inte för alltid. Ska faktiskt hem till hans familj idag och bada i deras nya jacuzzi. Ska bli jätte kul.
Jag har inte bloggat nånting för jag känner att det är ändå inte värt att skriva "hej jag ligger hemma i sängen" dag efter dag. Bara tråkigt för er att läsa. Men skriver ett lite längre inlägg nu bara. Känns bättre så! Och nu vet ni, hoppas ni mår bra och så där, för jag är iallafall på bättringsvägen! Kramar från Mly!


Kommentarer
Postat av: anette

hej gumman, alla dina inlägg är värda att läsa.. jag följer dig gärna i din blogg som du får jätte gärna börja med att du ligger i din säng. bara du snart är på bättringsvägen, det önskar vi dig.. stoor krya på dig kraaaM kommer här och hoppas du snart är pigg som en lärka. //Anette

2013-08-09 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0