Dag : 2

Day two! Great weather today!
Var bara en matte lektion på morgonen sen så hade vi sjöfest från ett till tre ungefär. Sen drog jag hem. Började må dåligt, grät och kände att allt vara var sämst. Hade beställt kläder som kommit idag och som låg på sängen. Orkade inte testa, det fick ligga. Satte iallafall på mig min nya shorta. Sen smsade Daniel, jag berättade hur jag mådde och han frågade om jag ville följa med på middag. Så jag åkte in till stan igen och käkade världens godaste pizza med Daniel och en del av hans familj. Sen fick jag skjuts hem i Caddyn. Var en underbar kväll som verkligen behövdes. Men så fort jag stängt dörren och vinkat klart till bilen som körde iväg så kom allt skit tillbaka. Gick in på rummet igen och fortsatte gråta. Sämst när det är såhär!
Men något positivt är iallafall att jag tyckte shortan var snygg! Fick en vinröd cardigan och ett par svarta byxor. Kul med lite nytt ändå!
Hoppas morgondagen har något kul att erbjuda!


Kommentarer
Postat av: anette

varför är du ledsen vännen? vill att du ska vara glad :) hoppas att du känner dig bättre snart kramiz

2013-08-21 @ 11:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0