Bästa dagen på länge va

Sovmorgon till tio och 2 lektioner. Eller Haglund ha haft tre men på sista så var jag tvungen att få tidigare för jag var på massage. Så jävla skönt! Har ju vart mycket spänd i nacken och haft ont i ryggen men nu är det mycket skönare. Sen när träningen drar igång nästa vecka så kommer jag behöva gå ungefär en gång i månaden och massera mig sa han. Ser jag fram emot!
Nu är jag på väg hem. Ska fixa mig och äta för ska på fest ikväll. Petter fyller år så hoppas på lite röj. Hehe, men får väl se! Ska iallafall försöka vara social och shit!
Mina naglar bara går sönder hela tiden så igår klippte jag ner dom och fixade med slipning och olja osv. Men i helgen ska jag åka och fixa dom. Blir skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0