Vad ska jag skriva om ?

Somnade rätt tidigt igår för att vi kollade på en rätt så släpig film. Har blivit lite segt att blogga nu dom senaste dagarna. Men det är för att jag inte vet vad jag ska skriva om och berätta? Vet ju heller inte vad ni vill läsa om. Mitt liv är inte så intressant längre! Allt är bara likadant dag in och dag ut.
Men imorse så vaknade jag ganska bra, sminkade mig, käkade god frukost och gick in och pussade på Love. Funderar på att sova hos han ikväll! Vi sover ju så ofta hos mig känns det som.. Ändring på det! :)


Kommentarer
Postat av: anette

det bästa med din blogg är att man får följa dig varje dag så gott som och du har alltid bilder på din blogg och det gillar jag med.. tycker din blogg en trevlig att läsa.. gillar allt du skriver :)

2013-04-17 @ 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0