Senaste dagarna i bilder.

Herregud måste jag bara säga! Den där jävla appen fungerar inte igen. Skulle blogga igår men appen la ner "Kraschade" hela tiden. Så få ta och blogga nu, lägga ut massa bilder och sånt som jag vetat blogga om men som inte gått. Tar med mig datorn till skolan imron. Så om det blir knas så har jag den som en "plan B!"
------Fredag-------------
Vart ska jag börja! Haha, i helgen kom Emma och sov över. Så sjukt kul att träffa henne igen. Hon åker ju faktiskt snart hem så känns lite sorgligt. Men vi lagade god mat, gjorde fruktsallar och sen hjälpte mamma och Emma mig med att slinga håret. Haha, gjorde skit ont när som tröck in nålar från båda hållen säger jag bara!
---------Lördag-----------
Sen var det ju modevisning på lördagen men det har jag redan berättat om!
--------Söndag---------
Söndag vaknade jag och Love sent, vi hade var uppe sent och kollar på en parodifilm på Paranormal filmerna. Seriöst den roligaste filmen jag någonsin sett! Ett super tips till er som gillar att skratta. På söndagen satte jag på mig springbyxorna för att känna mig snabb (omg haha) och sedan så drog jag mamma pappa och Love ner på stan för det var så himla fint och bra väder! vi passade på att fika gott. Getostmackor på Café Trädgårn. Sen efter det så var det middag hemma med lite gäster och efter det så drog vi hem till Love oc käkade Coccopops!*
--------Idag--------
Idag då, inte väst mycket ha hänt! Haft en lång och ganskla usel skoldag, som alla måndagar ungefär! Gjorde jättegod "Ost-Skinka-mjukost" macka som jag vart lite stolt över. Fick lite damp på Spanksa läraren som rättade med röd bläck penna. Ser ju fan ut som jagg jag är värsta fail ungen! :D Sen har det ju faktiskt lyckats vara upphåll tills jag precis hoppade av bussen här hemma!
---------------------------NU---------------------
Hoppas ni orkade med detta inlägg. Sitter och lyssnar på Avicci och orden bara flödar från händerna, ner på tangenterna och in på datorn och upp på skärmarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0