Modevisning !

Hej! haft lite svårt med uppdateringen för att appen har slutat fungera igen! Knäppt faktiskt. Plus att jag inte haft nån tid att sätta mig vid datorn och ladda över alla bilder.
Idag var det modevisning i Eskilstuna. Jag var Maddes hår model och fick någon snygg "bulle-frisyr" som jag sen skulle gå upp på scenen och visa för en publik. Tillsammans med massa andra modeller då. Hann inte ta några bilder från själva visningen, vart för stressigt. Men fick några på håret iallafall!

Kommentarer
Postat av: Marie Curie

du liknar Milla Jovovich :o

2013-04-20 @ 23:23:48
Postat av: anette

ååh vad fin du vart i håret, det där passade du i :)

2013-04-21 @ 10:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0