Kallt! 15/5

Imorse snodde jag lite "Tom och Jerry" kakor från Loves skafferi.. nostalgi tripp!!
Senare, efter skolan, när jag kom hem gjorde jag jätte gott mellanmål! Nougatglass med lite jordnötssmör och choklad sås. Efter den underbara smak orgasmen så gick jag ut med pappa och lärde mig att byta däck! Började såklart att regna, så är jätte kall nu.. Men fixade naglarna iallafall!
Jag klippte av alla till kort kort igår hemma hos Love, vet egentligen inte varför. Men ska låta dom växa nu och ta hand om dom.
Vart en simpel design, lite rosetter och sånt. Funderar på något mer klitchigt nästa gång.. Typ leopard..?;)
Ska bädda ner mig och dricka mitt green tea nu! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0