Kall och fötterna!

Vart ju som tidigare nämnt inte så himla bra väder idag. När jag kom hem så var mina skor genomblöta och mina tår var kalla och såg ut om små russin. Jag bäddade rent i sängen och passade på att bädda ner mig lite mysigt och började skriva på min inlämning i idrott som ska handla om min livsstil. Lite vårt ämne ett skriva om efter som den ska vara på ungefär 1000 ord! Mitt ordförråd är inte det största och efter ca 200-300 ord så börjar idéerna ta slut!
Ska sitta och knappa här ett tag till och sen ska jag göra greenthe! Har börjat gilla det mycket nu på senaste. Får väl ta och blogga en till gång ikväll på vad jag ska äta. Blir nog "scrambled eggs" ikväll igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0