Inte arg! Bara.. Inte så positiv

Måste bara skriva av mig lite känns det som! Måste berätta för omgivningen. Jag har haft en del vänner, som jag faktiskt brytt mig om och älskat att umgåtts med (tjejer alltså.)
Men jag kan fan inte umgås med tjejer!! Dom är för komplicerade!! Jag fan dör!
Allt detta skitsnack och knullande och svikande. Umgås nästan bara med killar nu för mina närmsta tjej kompisar bara svikit! Jag tröttnar, säger till och dom fuckar ur och säger att jag har aggressions problem? eller kanske till och med att jag har skabb? Jag har för fan inte vart utomlands på 4 år era jävla pulver!
Sen med dessa jävla rykten? Helt seriöst! Vissa människor är bara för upptagna med att snacka skit om andra människor så de fan roligt åt det. Visst kanske har er rykte, men om man inte ens träffat mig, snackat med mig? Då ska man hålla JÄVLIGT MYCKE KÄFT.
Fan dra åt helvete alla slappa jävla tråkiga fittor som bara bryr sig om erat hår och att suga kuk!!!!
@&:!?¿#[%£
Sätt er och snurra på mitt långfinger. Morr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0