Färglös och tråkig dag!

Som jag sa igår så funkade inte appen idag heller. Blir så förbannad! Men som tur är så tog jag ju med datorn. 
Kommer bli ett lite tråkigt och färglöst inlägg nu eftersom jag inte tagit speciellt roliga bilder. Inte gjort något speciellt kul idag heller så, kan ju vara därför. Hade nationellt i svenska, som resten av Sveriges alla gymnasie elever i ettan. Var inte alls svårt utan bara tråkigt. Sen har jag haft rast i ca 2-3 timmar som jag spenderat med Emil och på stan. Gick ner på banken och kollade lite om hur man kan byta ut valuta (Tills Grekland).
Sen lunchen var också riktigt trist och färglös. Kändes som att jag körde lite på "LCHP", haha, Low Carb High Protein. Nej men det var trevligt. 
Var ju en så slapp dag idag så bestömmde mig för mjukisbyxor faktiskt! Känns sjukt pinsamt nu i stlutet av dagen kan jag bara säga. (Eftersom iiingen annan har det, ever!). Men det väger upp tills imorn för då ska jag ha fina kläder! 
Kan skriva mera ikväll! Ska hem till Love och fixa lite, super myyyyyyyyyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0