Beställt skor idag

Har bara vart hemma med Love idag. Firade ju ett år igår med honom vilket känns helt sjukt.. sjukt underbart!! Vill ha minst ett år till med denna förtjusande kille. mitt liv till honom. Käkade jätte goda hemmagjorda hamburgare och sen busade vi med Figge (marsvinet) och försökte sätta på den kläder.
Var jätte fint väder idag så när jag kom hem så plockade vi ut i uterummet. Städade av till sommarn så man kan sitta där ute. Sen så har jag faktiskt beställt hem skor! Vita låga converse, aldrig ägt ett par vita. Dom kommer nån gång i veckan.. hoppas jag! Mina andra converse börjar "sjunga på sista versen" så det är dags att köpa nya nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0