Veckan!


Har skrivit lite svenska nu på datooorn, kom upp i typ 473 ord eller något. Novellen ska vara på mellan 600 och 1800 ord eller nåt. Fan orkar inte mer nu. Ska ta och försöka soma bums! hihi. Ska sova hos Love imorn och denna vecka har planerats som detta;
 

 
 
Ida; Kan du inte ens prata med Enna och madde?

Svar på kommentar; Klart jag kan! Herregud. Ibland får jag bara inte kontakt med fanskapen! haha nej då, men vi går ju alla på olika skolor. Enna och Madde tog jag ju en fika med här om veckan och Madde träffade jag på tågstation för att tag sen. Hon har färgat håret rött! super söt är hon föresten! 
blir bara så att allt rinner ut i sande. Kan inte stoppas med det kommer inte rinna längre bort. Det vet jag. Har båda sötnosarna i bakfickan (Jag är såklart i deras bakfickor också) men just nu så.. är det bara som det är!
Ida, du får lida för tillfället men kan inte göra mycket precis nu. Kan ta och smsa dom imorn! *tummis*
Hihi ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0