Måndag morgon..

Var nere på stan en snabbis idag, köpte mascara och ögonbrynsknivar. Orkar inte med att noppa längre!
Dom flesta av er kanske redan sett det på Facebook, men vi är hundvakt åt en större hund och det gillar inte Hans! Han flög på honom två gånger igår och en gång imorse. De va då jag hoppa upp ur sängen och skulle avbryta Hans från att hänga i halsen på andra hunden. Så istället så släpper Hans och fattar nytt tag, fast istället på min arm (som va i vägen) och jag hade en hund hängandes.
Hehe. True story


Kommentarer
Postat av: anette

Hejsan MLY.
Hoppas allt är bra med dig trots det du råkat ut för (med hunden) jo såg att du köpt en rakhyvel till ögonbrynen för att du inte orkar noppra dem längre.. Tänkte fråga om den funkar bra?? kan du inte ge bilder på före och efter? jag hatar verkligen att noppra mina bryn och denna skulle i så fall passa mig perfekt.. vart köpte du den? Ha en bra dag //Kram Anette

2012-10-30 @ 16:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0