Love La Lashes

Hemma nu, Helt sjukt sköt. Tog en dusch och gjorde värsta inpackningen! Super. 
Emma va i Eskilstuna här om dagen och då köpte hon ett par lösögonfransar till mig!
Wa-Wa-Wooooom
**
Ska nog ta och färga håret mörkare till helgen! Ska köpa ny mascara på fredag iallafall. Så de får ni vänta till hihi söta läsare;*
Tog bild på min mejkapp (makeup) idag. Kände för det. Hade min rouge på ögonlocken idag :)
Skulle nysa på andra bilden.. haha
Ja men iallafall så dära va min ögonmejk idag. Gulliigt va?
 Ska tacka till Fanny lite snabbt bara för att hon gick med till Europa när jag hade glömt väskan;)
Haha, puss på henne. Lägger in en länk till hennea blogg:=
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0