Lokal ferre Insparken

Insparken, va sjukt kul faktiskt! Trodde det skulle vara segare eftersom det var Europaskolans. Men det var fan folk från överallt. Började med att fixa miig hemma. Ronja kom över och hjälpte mig med outfiten. Sen vart det ner på stan, hem till Henkeboi och träffa lite folk sen dra mot C&L (gamla UB). Dansa dansa dansa. Snacka med alla! Så underbart att få träffa dom man inte snackat med på ett tag och även lära känna nya.
Men lite synd är det ju eftersom,, det går ju så jävla snabbt! Nu ligger jag i sängen och skriver det här med "ring i öronen" och bultande fötter. Tog inga kort heller så det suger!! Men sånt tänker man ju på efter allting, hahah.
Träffade Love där också! Han va gaaaalen kan jag ju bara säga.
Vill "tacka" Tobbe som tog hand om mig och va där när jag kom ut, sötaste pojkN jag känner! Hihi, och såklart Henke, Wille, Max och Lucas som fixade "föret" om man kan säga så! Är många fler men orkar inte skriva det nu, ni vet vilka ni är!
Fick skjuts hem av Filip och hans polare, var så längesen jag träffade honom! Honom ska jag iallafall träffa i veckan, fika eller något. Men nu hörre ni ni! Pussar och kramar! Älskar er läsare, dv ni! :****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0