Lindexxx

Här kommer inköpen ;)
*
Lite rakhyvlar är ju ett måste :)

Lila sting's
total ääääälskar SO.U trosorna! Har ett par blåa, vita och nu rosa:)
Leopard och rosa, kunde inte motså!
Sen en bandeu* bh jaaao
 **
AnonymDu träffar love nästan varje dag, varför träffar du inte dina vänner också?
*
Svar på kommentar
Jag vet faktiskt inte, här om dan va jag med Anton och va ju faktiskt med Frida igår. Dom flesta av mina vänner har inte lika mycket i skolan som jag, kanske inte är en ursäkt precis.. Jag har ju slutat "hänga" på gårn där de flesta av mina vänner är på fritiden. En annledning är också (om jag ska öppna mig lite nu på bloggen) är att jag har svårt att lita på folk. Vissa tycker jag faktiskt inte ens om att umgås med. Vissa är bara elaka. Det är nästan bara Love som jag KAN prata med nu för tiden. Så det är ju lite synd. Hoppas du fick svar på frågan! Kram..
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Kan du inte ens prata med Enna och madde?

2012-10-04 @ 15:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0