Snabb tutorial ..

Hej mina favoritläsare!
Fick en kommentar från Anette, så tänkte göra en liten snabb tutorial idag på hur jag använder min ögonbrynskniv. Lite bilder osv, faktiskt inte alls svårt! Jag köpte på Lindex för 60 kr då får man ett tre pack, en rosa, en gul och en typ blå som jag använder. hope you guys enjoy!
 ****
anette
Hejsan MLY.
Hoppas allt är bra med dig trots det du råkat ut för (med hunden) jo såg att du köpt en rakhyvel till ögonbrynen för att du inte orkar noppra dem längre.. Tänkte fråga om den funkar bra?? kan du inte ge bilder på före och efter? jag hatar verkligen att noppra mina bryn och denna skulle i så fall passa mig perfekt.. vart köpte du den? Ha en bra dag //Kram Anette
***
Här har ni före, har inte rakat på ungefär tre fyra dagar. hihi
Som ni ser så har själva hyveln liksom "tänder" på själva bladet'
Sätt mot bara och typ i små drag så typ hyvlas det bort, gör inte speciellt ont alls. Efteråt kan det svida lite bara.
Schvoch..
Här är efter, jag brukar smörja med lite läpsyl på bara, eller vilket vaselin som hels om det svider.
Skitbra & skitsmart, men man måste vara försiktig bara för det tar väldigt bra och mina har (som ni ser) blivit väldigt smala:)
Hoppas ni är nöjda, speciellt du Anette!
Kraaaaaamis
 
<3
 

Kommentarer
Postat av: anette

tack snälla, detta kommer jag absolut prova efter det du visat :) blir ju ett snyggt resultat och det är ju det man vill.. Kommer att köpa detta på Lindex så fort det öppnar efter helgen och testa ;) Ha en bra helg //Mvh Anette

2012-11-10 @ 15:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0