Hej, de snart Jul mamma ..

Har fått lite inspration från nätet och ja, har ju som ni säkert vet alltid älskat allt som har med niar och göra.
Gjort en liten inköpslista, eller snarare "önskelista" eftersom det är jul snart..
Så underbart!!
Har hittat lite schyssta priser på nitar osv så man kan köra lite DIY på tröjor och byxor.
Nitar hittade jag på bluefox.nu
Klicka på länken så kommer ni dit!
Denna underbaraste, vackraste, gaaah hittade jag på missme.se
Den är ju bara ett måste även om jag inte kommer att använa den så mycket så kommer den absolut komma till nytta när man ska mysa med Love;)
Sen är de ju såklart dessa bebisar som står på årets önskelista! Hittade dom för ett schysst pris på have2have.se 
Som jag sa lite tidigare så äääälskar jag nitar, men jag tror faktiskt inte att jag skulle kunna bära ett par lita, alltså svarta klackar med spikes på klacken. Även fast det är så jääävla snyggt!
Nu får ni ha det så bra mina söta läsare, hoppas ni fick lite inspra ni också! puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0