Spara & Publicera bitchez

OKej, har ungefär 40 bloggläsare om dan, kunde dock tyvärr inte veta att en av dom skulle vara du. Jag har inte ens tänkt tanken på att irritera dig? varför ens lägga tidpå dig? Haha.
ingen har inte ens bett dig läsa min blogg. Eller?
Och om det är så jävla jobbigt och vidrigt för dig att se mig i skolan. KOLLA INTE PÅ MIG.
Ditt pinsamma helvete. Det handlar inte om dig. det har det sldrig gjort. och det ska du ha jävligt klart för dig.
"Hon vet hur hon ska göra för att såra mig".
DAMN, ska vi börja prata om dig eller?
HAHA, nånting nånting.. bitch eller vad kallas det?;*
Nog om det!
Har tränat idag:) jätte skönt! Tog i lite mycket och svimmade nästan när jag kom hem:/
Men men, det var kul iallafall.. Tyvärr så börjar jag få magrutor.. typ:P
Men det är bara att ladda på! Och brun ska man bli! för snart kan man gå med bara ben i solen <3
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0