Ingen sovmorgon:/

Heeej bloggen! Första gången på länge som jag bloggar via datorn;)
Min dag har varigt lugn och trött, idrotten på MORGONEN var inställd så jag fick två timmars håltimme när jag kunde ha fått sovmorgon. KUL. Sen en chill dag med fika på stan med Emil:)
Håller på tänka jättemycket på hur min nästa bloggdesign ska bli! Tänker också mycket på hur det kommer bli inför gymnasiet och sommarn. Höhö. Ska inte skriva mer ointressant om mitt liv! Ska läsa lute skvaller och tips för permanentade frisyrer i Cosmopolitan nu. Puss bloggläsare.
'
<--- så har man sett ut:)
<--- bara sådär Emilsöt i Norge!
<-- man kan vara Frida söt och busig på tosteröbron;)
<-- och Andreas vickapårumpansöt:)
hihi
'
Det var allt för dator denna månad;) hahah nej då men pussinuss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0