Shopping i Strängnäs

Det som jag "shoppade" i Strängnäs igår var bara standard grejer:)
Lite nagel fix och smycken. Ett par super sköna trosor också.
*
Vera Moda 40 kr
Lindex 40 kr
Lindex 25 kr - Vera Moda 40 kr
Super söta ringar var ju bara ett måste!
Guldfund 95 kr - Guldfynd 50 kr

*
Ska ta och städa min garderob nu, rensa ur massa skit som jag spontanköpt och inte använder!
Sorry att det inte vart ett morgon inlägg men Love sov över och vi skulle försöka dygna.. gick väl sådär men när man fick i sig lite powerking så sa det poff i huvet;)
När mammas klocka ringde vid 6, sa jag att vi skulle "låstas sova" så dom inte skulle tro vi hade vart uppe hela natten. Det slutade med att både Love och jag somnade och vaknade vid 12 igen. Rätt så trött nu!
Men men ;)
Karma <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0