Kvällen är kommen mina kära vänner

Så, har kollat film hela kvällen typ..
Inte ens blivit lite små packad så är fett besviken. Har istället vart barnvakt åt 3 små flickor, ca 4 år.
Dom tyckte det var jäääättekul att kolla på mitt smink och helst stoppa allt i munnen och och gärna hälla ut smulor, godis och chips i sängen som jag ska sova i!!
Nej men man ska inte se allt så jävla negativt!
Därför tänker jag säga att filmen "Warrior" är nån av de bästa jag sätt. Dom har tagit med ultimate fighting och fått grymma scener. Men samtidigt så mycket drama! Wonderbaü
*
Plus att Tom Hardy.. GALET jävla "mumms"
påminner lite om min älskling när han är som porrigast;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0