Historia *

Alltså, sen jag var ungefär 13 år har jag velat pierca min navel. Mamma sa först 18, sen vek hon ner sig till 15. Nu säger hon 18 igen. Jag fattar seriöst inte vad problemet är?
Jag har sagt hur många motargumentationer som möjligt! Tex.. Det är jätte många utav mina kompisar som har det, det är skit snyggt! Vill jag inte ha det senare i livet kan jag bara ta ur det. Den bästa jag har sagt är nog "men min lillebror då? Han får sätta sig på sin cross och riskera livet? Eller iallafall att göra sig illa. Men jag får inte ta ett jävla fjutt hål?"
'
Jag har i och för sig tagit hål själv ett antal gånger men aldrig haft något bra smycke att läka det med.
Tänker faktiskt göra det snart iallfall! Tänker ta hål i min fucking navel för att jag vill! Och dom kan få säga vafan dom vill!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0