bara fult:*

Fatta inte?
hahah, visst alla är inte pefekta. Men att ens orka hålla på?
Jag var faktiskt med Frida och Erik idag.
*
Anonym
IP: 176.64.209.245

Tror nog de är mer att dina "vänner" inte vill träffa dej. 
Inte ens din bästa vän haha


Hahaha komentaren!! Detta ä nog en läsare som tror den vet allt om mig. Som t.ex. vem min bästa vän är?
Jaja, jag bryr mig inte;)
Inte jag som har ett tråkigt liv i Märsta.
 
Ha som sagt vart med Frida och Erik idag, strosat runt på stan och bara njutit av det fina vädet:)
(har vänner ditt fucktard). Ska hoppa in i en dusch snart och fundera lite på någon ny blogg design. 
Puss alla snyggingar
Haha, här får ni en "dra i håret-pluta med läpparna-jag bryr mig inte" bild :*
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hjälpsam

TIPS:

Headern är bra, men satsa på en panoramafeeling istället o kör på typ 1020x198. Höjden kan du variera lite men för en proffsig look är det smart att behålla proportionerna.

2012-07-01 @ 11:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0