Senaste dagarna

Jag är ledsen men jag får verkligen paniik när jag inte kan uppdatera bloggen!
är inte "bara" rädd för att tappa läsare, utan också för att jag veeet hur det är när man läser bloggar och förväntar sig något nytt! åtminstonde 2 ggr om dagen skadar inte! annars tycker jag inte att det är nå' kul:)
har iallafall de senaste dagarna vart på bio som ni redan vet. Sen åkte jag igår till eskilstuna och mötte upp resten av familjen. Vi campade på Vilsta, var där hela dagen idag blablabla.
Var jätte mysigt. Köpte mat, solade osv:)Älskligen sov hos mig också, va jätte kul. Vi ladda ner typ alla scary movie filmer och drack powerking tills vi båda somnade;)
Jag vaknade såklart först! hihi sötste!
Älskligen sov hos mig också, va jätte kul. Vi ladda ner typ alla scary movie filmer och drack powerking tills vi båda somnade;)
Jag vaknade såklart först! hihi sötste!
Puss puss bloggläsare!:* KRAMAR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0