Kvällen, natten:)

Sjukt bra kväll. Kom hem efter jobbet och satt och spela ut Cod mw2. LAAAME nu har jag inget att spela ju.
Jaja iallafall så var jag hemma tills jag tog bussen tillbaka till stan vid 20 över 7 så gick jag och mötte Fanny och Michelle. Är så himla kul att vi kan snacka nu igen. Har vart så mycket krångel fram och tillbaka om killar osv, men det känns liksom löst nu! skönt.
Vi gick iallafall ut till p10 där det skulle vara någon form av "fest" men när vi gått i ca en timme så ringer dom och säger att vi ska hem till Daniel? 
Så vi drog och käka "french hot dog" istället.
Tog 11 bussen hem och är sjuuukt trött nu. Ska komma på nåt kul att hitta på imorn också:)
Peace out.
*
Juste! nån söt läsare frågade vad jag använder för foundation, haha
nån typ flytande foudation från maybelline som jag "applicerar" med en lite halvt snurrande rörelse men min foundation bruch som är från typ kicks eller nåt. Ingen aning om vad skiten kostade men det funkar ju sjukt bra iallfall! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hatar inte hon och Madde varandra ?

2012-07-07 @ 14:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0