Gbg

Hej, lägger upp allt jag införskaffat:)
Inte så märkvärdigt men helt underbrt;)
En sådan som Johanna han, vart total kär i den så jag köpte den!
Lindex, 59:50:-

Måste börja läsa mer! Så jag hittade två böcker, Besatt och Inspärrad, båda thrillers;);)
Cubus, massa pengar, Helt underbar! Sista exemplaret den dagen så det var ren tur att jag hittade den;)
Jätte söt! kommer inte håg.. Cubus tror jag. Lite så jul känsla får man
men den sitter underbart på!
Lösögonfransar, 65:-
Foundation, Skitbra för en inte så "kakig" känsla, 120:- tror jag
Ögonbryns penna, svart, Isadora, ca 50:-
Borste, 30:-
Åhlens!
Coola legging, Twilfit 100:-
SKITSNYGG!(:
Esprit 150-200:- typ
Jeans, Cubus 200:-
Cubus, 200:-
-------------------------------------------------------------------------------------
Detta var nog allt, nåt nagelack och hårspännen, småplock:) puss gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0