blandat .

Wow:) älskar mina läsare! allihopa. När jag går in och kollar på min statistik och ser hur många det är som verkligen är inne osv:)
(ger mig styrka att fortsätta) eller vad man ska säga,
hihi,
'
Nyår var underbart, god mat, snälla människor och bra musik! Det vart endel alcohol måste jag säga, men men:)
Det var kul iallafall;)
Sitter och kollar facebook nu, ska snart sätta på mig oranga byxor och gå ut med hundarna.
En lite rolig grej, Alltså på facebook så har alla "98" skrivit i stil med "Gilla om du vill träffa mig under 2012"?
hahah! Jag tycker det är lite , hej jag vill ha attention, JAG ska inte säga något med det får iaf bli dagens facebookstörning*?
Vi säger så:P
Ahh, ska baka cupcakes också! kul kul. Ska blir awesome, lägger ut bilder när dom ser bra ut.. typ:P
haha, ni får ha de så bra kära bloggläsare, pussgurka;*
Dagens babe blir denna snygging, klicka på henne och kolla hennes blogg vettja;)
Circe, du är saknad! kommer ihåg när du jag och söta frida färgade håret på dig. Dej kan jag prata med, plus att du är fett fin chey;) puss! <3

Kommentarer
Postat av: anonym

FY FAN VILKEN JÄVLA ÄCKLIG HORA DU ÄR !!!!

2012-01-05 @ 00:11:03
Postat av: Anonym

på riktigt att du inte skäms? tar värsta hor bilderna och allting ? seriöst ?

2012-01-05 @ 00:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0