Staaaan--->

Heaj! Ska snart tagga stan, träffa Frida göra lite stuff. Sen blire att tagga hem t mej och kolla film å mysa:D
Igår va vi på Hockeymatch i strängnäs, kul! Va där mä Frida, hennes kille Daniel och min nya BF Calle:D asso (bestfriend) okej näst efter Madde men iaf..
haha! Sen drog vi till Lillgjjgjgärds (illhård) höhö, och ätade. Åt bara en pommesbricka men var mätt!:D
'
Sitter iaf i mjukisbyxer nu och väntar på att klockan ska bli 10 i 3 så jag kan byta till jeans eller ngt;)
Jag gillar att njuta av livet så mycket som möjligt;)
höhö
Dagens låt blir "Ensam-Labyrint"
Dagens babe blir då såklart FRIDA:D yaaay höhö;)
Dagens sötnos får bli Calle för han har fina ögon(: hihi
<---- muskler;) höhö
<--- haha! hittade denna på datan;) Dennie, Natta och en till brud! Fan va gammalt;)

Kommentarer
Postat av: ronja

Varför inte skriva att de är jag på bilden ? :)

2012-01-10 @ 13:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0