Fin fint!

Godermorgen;) hihi. Nyss fixat mej, ska tagga stan och möta upp Anton, sen ska vi vänta på Frida.. Lala, sen blire donken:D underbart<3
"
Asso jag har fått kontakt med en kille på Skype som är typ 19, han är heeelt.. Wonderful! Asso när han pratar så är han sammanhängande och har alltid en mening med det han säger! Jag ser verkligen upp till honom! Jag .. Jag vet lixom inte vad jag ska säga för att motargumentera honom för.. Han har redan gjort klart för sig hur det ska vara. Helt sjukt smart, rolig.. Lixom bra på alla sätt!:) menne.. Jag vet inte vart han bor och typ inte vad han heter. Han är bara den där, mysterious guy from nowhere:)
Tack<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0