À long lifetime

Hej! Hann inte blogga imorse, vakna en halvtimme för sent;(
Sitter på bussen nu och lyssnar på "Fast car" och tänkte på hur jävla kär jag är! Ringde till Jonas nu och var som en liten tjej, "jag saknar dig och ville bara höra din röst" sa jag. Fastän jag träffade honom igår.. Känslan att vara så här kär är underbar! Det var längesen jag kände så..
"
Ska hinna hem och packa väskan ta en prommis med hundarna och sen blir det att åka till stan och umgås med bästis Madde:)
Känns som att just nu börjar mitt liv falla på plats. "Dissa alla människor som försöker tycka ner dig, för innerst inne är du en underbar person" fick jag höra engång.
Kyss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0