Let's cheer to this "dude"

Leopard mönstrat, SÅ snyggt och SÅ sexigt!
Funderar starkt på detta till sommaren, kanske inte de skyhöga klackarna men åt det här hållet,
Funderar också på att byta hårfärg snart, börjar få en ganska grov utväxt ;)
Ny väska och nya solbrillor skall införskaffas iallafall. Sugen på de på bilden.
'
Stora planer framöver tror jag, Kan dock inte bestämma mig vad jag ska göra i helgen för Jonas min älskling är ju inte hemma, Har fått inbjudan till "The sense" Lov till att tävla "Viking cup Taekwondo" eller att våra gamla hyttkompisar kommer över och grillar.. Allt detta i helgen men kan inte göra det samtidigt:/
'
Ska ta en dusch nu och sen plugga lite Musik:)
Här kommer låtarna som bör avgudas;)
'
Sleeping With Sirens - Let's cheer to this
She's So High - Four Year Strong
A Day To Remember - It's Complicated

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0