Lite uppdate på senaste dagarna !

Cha cha, har haft det jätte dåligt med internet i mobilen och inte haft någon tillgång till dator föräns nu.
Så tänkte dra en snabb update på dom senaste dagarna.
Fredag tror jag att jag drog ett inlägg på morgonen men iallafall så satt jag och Linnéa på svenska och fulade oss. Jag va skit trött! Haha,
Sen efter skolan så åkte jag först hem en snabbis med Jonas, hämtade pengar och sen åkte jag tillbaka till stan och solade. Sen åkte jag hem och myste med älsklingen! ;)
Idag så har jag vart och graderat mig i Aikido. Va skit läskigt! En av sveriges högsta graderade kvinnor va där och dömde. Fick "6 KYU" iallafall. Bra Bra.
Efter så åkte jag och familjen till Eskilstuna och käkade Thaimat på Bamboo City . Längesen jag var så mätt!!
Va till och med efterrätt. Friterad banan med glass. Viiiiidrigt gott!
Hi
Nu är jag hemma hos Love och fikar/äter/myser i soffan med Calmegård's. Jätte varmt och skänt här inne! Fick låna Molly's dator.
Imorn så ska jag till Eskilstuna och kolla på julklappar till mor min. Kanske sola en snabbis på kvällen också. Ska plugga lite också! "YAY" (NOT)
Puss å kjam, hoppas ni överlever min sega uppdatering! Puuuuss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0