Hej, dethär har jag gjort ---->

Hej, drar en snabb review på de två dagarna. Jag tänker ju så mycket och hinner inte blogg och nu är det lov och då tänker man ju inte alls?? haha hur ska det vara egentlgen? :P
*
Först va Love och jag och sola en stund, sen så var vi på någon julmarknad på rogge skolan och köpte (förlåt) jätte äckliga apelsingodisar.
*
Sen åkte jag hem, fulade mig lite och pyntade lite med julgran osv faktiskt jättekul! nästan glömt bort hur man gör känns det som.
*
Sen idag, imorse, va Linnéa och jag fett söta i kyrkan. Tröttnade efter ett tag var ju sjukt segt! Men jätte många bra som sjungde osv.
*
Ja, lite kyrka bla bla, de Ted Jansson och nån tjej som sjunger. Verkligen jättebra!
*
Sen idag, nyss, efter en hel eftermiddag av städning så myste jag och Love lite framför granen, hahaha jätte mysigt,, Hehehehe
*
Jag var ju såklart tvungen att mysa lite framför granen..
Nu så sitter jag i soffan och myser med Love och hansfaily efter lite julklappsbyten, fick en kudde som de stod "In My Dreams" på, en rosa bh och ett armband. Sötiz han är!
Puss på er kära läwsareh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0