Day one of something we here in sweden call "LOV"

Tjena hörreni, har tänkt lite och det kommer nog bli så att jag gör en kvälls-bombs-bloggning nu på lovet istället för små updates hela tiden. Ska iallafall göra så nu.
* Va först en snabbis på Tuna Park och jag vart bara tvungen att införskaffa ett par uggs. Dom va rätt snygga ändå för att va ett par "ute-tofflor" som nån sa. Sen handla vi lite andra braa julklappar.
* Efter Tunan så drog vi till Max. Käkade en bugare och beställde in en så kallad "Lyx shake" i Jodgubb, Choklas och Blåbär. Det var nog det godaste jag smakat.. helt seriöst! Det är som en glass fast draget åt milkshake hållet, men med delvis bitar av blåbär,jordugg eller choklad. Så jävla värt att åka dit och bara.. Njuta av en fucking Lyx shake! Gör det.
*
* Sen så fixade jag ju såklart naglarna. vart ganska simpelt och är inte alls svårt. blir väl nya till nyår skulle jag tro. Kram påer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0