Appen funkar inte! :(

Hej sötnosar!
Hoppas ni hpller ut! Det verkar vara något mega fel på "blogg.se" appen. Jag kan inte komma i på den. Super jobbigt !!
Har vart i Eskilstuna hela dagen sp har inte ens haft tillgång till internet. Men nu!
som jag sa så har jag vart i Eskilstuna och hoppa lite, alltså julklappar. Men jag tycker det är så jävla svårt. Hittade iallafall en till mamma. Pappas r redan fixad så nu återstår bara Emma, Oree och såklart lsklings Love. Thihi
*
När vi kom hem så skulle Oscar baka pepparkas hur men de vart rätt misslyckat så jag och Emma fick käka upp det. Skiiit gott! haha
Sen efter allt bakande och fixande så fixade jag mammas naglar. Gjorde likadana på mig själv igår hemma hos Love, men dom vart mest kladdiga, Blä på det.
Mammas vart iallafall ganska bra tycker jag! Gulliga till henne när hon jobbar med sjuka barn osv..
Ska ta och sova nu. Mååndag och Låååång dag imorn! Och solning !
 
Haha, håll igång, det är bara två veckor kvar nu!
Puss på er i jul mys mörkret!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0