Svar på FRÅGESTUNDEN

Så, nu avslutar jag "FRÅGESTUNDEN"
 
 
Första kyssen?
När jag gick i förskolan tror jag, hihi i lek rummet med Alex
 
Tappat oskuld?
Eeeeh, andra terminen i åttan. Tänker inte säga med vem.;)
 
Förhållande?
Med Finaste Love. Fyra månader den 27/8
 
Varför umgås du inte med Madde och Enna längre? Ni kommer väl inte gå på samma skola sen?
Trodde ni skulle umgåtts på lovet.
Yeah, about that.. Det är faktiskt rätt synd. Träffade ju älsklings Madde i början på lovet. Men sen har det liksom runnit ur sanden. Samma sak med Enna. Träffade henne på en fest för några veckor sen och nån gång på stan när hon jobbade. Men det är ju så att man tänker på det. Men det blir aldrig av. Nej vi ska inte gå på samma skola, Madde har jag för mig ska gå i Eskilstuna och Enna tror jag har nämt Thomas. 
Synd..
 
Vad ska du göra i framtiden? både kortsiktigt och långsiktigt.
Jag ska faktiskt ta det som det kommer. Men ska ta och skaffa jobb, med bra inkomst. Ska förlova mig och skaffa barn. Ehhm,, Hitta någon fin villa i Strängnäs. Sen bara leva liver liksom. Gå på mycket festivaler och fester och verkligen leva fullt ut.
 
Favorit butik?
Hmm.. har många! men en som jag verkligen gilla är b.la H&M. Där hittar jag alltid något. Carling är också en favorit. Samt Kicks.
 
 
Puss babes
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0