Hej från Flen

Hej hej finaste läsare:)
Sitter just nu i Flen och väntar på att älsklings Love ska komma hem. Han slutar vid 4. Så då ska vi ta och ska ner mot "Stan" Flen och äta lite mat och bara ta de lugnt :)
*********
*********
tommy  IP: 83.184.255.78 

Vem är dom där Emil och Benjamin Lukas du skriver om ibland? Hur känner du dom och vad är din relationen till dom?

****

Svar på kommentar;
Haha, hur ska jag beskriva det. Emil och jag är f.d bästa vänner, eller ja. Jag tycker fortfarande att vi är det. Men vi har inte lika mycket kontakt nu som vi hade förut kan man säga. Alla tre pojkar (killar) gick en klass över mig när jag gick i 8an på Roggeskolan. Vi va på vissa "fester" ihop och bara chillade typ. Ronja min vän är tillsammans med Lucas och därför umgicks vi automatiskt massor under 2011. Men vi har inte mycket kontakt längre heller. Inte med Benjamin heller. Var längesen man ens såg dom. Förutom Emil då som jag har träffat lite under sommarlovet.

Hoppas du fick svar på frågan Tommy :)

Busade lite och tog massa bilder på mig själv haah, ego. Nej men har man tråkigt såmåste man ju göra nånting istället för att kolla tv ?

Puss babes

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0