Youre so impossible lalala

""Hej bloggen, idag skulle jag blivit nerslagen, Men jag fick massage på mammas jobb istället. Så underbart!
Dagen har varigt.. tröttsam. Prov efter prov och inget att göra på sista lektionen. MEn vart med Maddebaby hela dagen så de chill;)
Imorn ska jag hem t Svante med Andreas och Madde, Haha Adde tycker vi ska kolla skräckfilm. Kommer bara sitta och skratta åt honom för han är så sööt. Å sen så kommer jag äta opp han för jag älskar honom som en pepparkaka... typ.. haha:D
'
Umgås med madeleine!
¨
Dagens outfit:)
¨
Allt är snyggt allt är stilrent allt är mitt;)
-------------------------------------------------------
'
Dagens babe blir.. Pontus Gullenborn. För han är superaw3zome och jag har träffat han! nej men han är en av dom seriösaste pojkar jag känner.. typ:D förllåt pontus men jag vet inte hur jag ska förklara:P
'
Dagens låt blir ju såklart "Domino- Jessie J" för den är skön,,, och har ett tungt beat-.- hahahha*
'
Dagens prank; Han den där killen som tror han är ngt skrev ska vi mysa till mig, när jag dissa så bah,, nää jag dreeev lalal, hihi de va jääätte kul!
-----------------------------------------------
Men pussar på er alla ..
*lewr* skwattawr* "


Kommentarer
Postat av: mmadeleiine

Hahaha ser helt mobbad ut :c <3

2011-12-09 @ 08:38:29
URL: http://madeleinekokkonen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0