SovarN

Heeej bloggen:D Nyss duschat, sovit hela dagen för att jag låg uppe nästan hela natten och pratade med Tobbe! han ringde vid 1, sen la vi på vid typ kvart över 4.. Sen så tog de ett tag för mig att somna för att jag blev pigg.. SEGT! Sen så gick jag iaf upp vid 11, Tog p-piller la mig i soffan och typ halv somnade. Fast jag somnade inte helt förräns 2-3 tiden. Sen väcker mamma mig vid halv sju och säger att de är midda!
Skönt asso. Så nu ska man väl "försöka" somna.
Har sovmorgon imorn, eller ja nästan för att jag har halsont och känner mig 7kt hänging så jag ska hoppa över idrotten;) (okej,okej, det är bad och jag har *min vecka*!) kul kul..
'
Såå. hela dagen har gått bort på att sova:) Synd dock att jag inte har pluggat så mycket till provet imorn.. Religion, buddah, hindu osv. tråk.
'
Ska fortsätta rita på min vägg nu. Kalkerar av Betty boop Twin mitt på väggen;) rätt tufft:) lär bli nattens övning;)
<---Score (y)
Dagens babe blir; Tobias Trostemo för att han vart så snäll och hållt mig vaken hela natten:D (:C)
Jag tänker även lägga till David N. för att han har smsat mig hela morgonen och vart trevlig hela dagen på sms:)
och Dagens låt blir,, typ något i stil med "Don't Go - Bring me the Horizon" för att hela låten är UNDERBAR;)
------------------------------------------------------------------------------
Kommentar
vill bara säga såhär!
Alltså han & en massa killar kommer hålla på så och säga att dem ''älskar dig'' men dem menar inte det eftersom dem vill bara ha sex med dig och sedan strunta i dig. dem använder dig som en leksak.
Svar på kommentar; ah, alltså. när man är kär i en kille. Som jag var. När han då kollar en rakt in i ögonen och säger jag älskar dig, Då är det förmodligen så att man inte ser sig själv som en leksak. För det intärna med förhållandet var att vi träffades efter att ha haft sex och han fortsatte säga att han älskade mig. Men, det andra ser. Ser man oftast inte själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0