These girls fall like dominoes.. osv-.-

Idag har man fått reda på massa roliga saker:) so you know:P
Vart på soc möte typ nyss, sen tagga jag och pappa och splitta på en pizza, standard:P
'
Fick logga in på facebook, börjar skriva med carl:) Roligt:) Och de va sjukt kul för när jag madde och Enna gick från trädgårn, hade vart och fikat. När vi ska gå över vägen så sitter carina och carl i bilen som stannar osv.. sjuukt ub;)
Fick dock hjärtklappning----> osv:)
'
Har väntat på samtal hela dan.. SUCK. De chill om ngn säger att den ska ringa.. menne? så gör man inte de (Y).
---------------------------------------------------------------------
Jag lägger upp bilder från i sommras när jag Becca och Emil va;) haha när vi åkte ut till coop och köpte cocopopps:D jättekul! haha och becca stog och sjöng "fest hos mange" inne på coop:D
Sötaste guzzarna<3
<-- puzz :*
Hihi roligt:)
Dagens babe kommer då såklart bli Becca Falk för att hon är den undebaraste bruden ever:)
Dagens låt blir.. "Better of this way-A day to remember" för att den väcker gamla kännslor ;/
och Dagens outfit blir toffsar på benen:) hahahah!
MY life, MY blogg, SuCK ON IT
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0