typ.Lixom.Bara;)

Heeej bloggeen. Snabbt inlägg innan jag går och lägger mig:)
Idag drog jag en luring på min beby Madde;) Hon ringde mig vid 11 och frågar om jag ska komma till skolan, Då säger jag näää.. Kommer imorn. Fast jag satt på bussen till skolan---> ;)
Ligger lite lågt, käkar lunch.. sen hör man någon som skriker EEEEEEEEEEEEEEMLYYYY! ---->
De slutade med att man blev mosad emot väggen och fick spräckta öron;)
'
Idag så har jag försökt att skaffa mig lite hårdare, större och tuffare cojones. Kanske inte gick så bra menmen;) hahah. Jag har iaf vart sjukt random och börjat shufflat lite ööööverallt heeela tiden. Gal1. :D
Och imorn funderar jag på att gå me toffsar till skolan.. Inte i håret.. haha:) imean. Why not? (argument)
haha*JAGSKRATTARFÖRDEÄRSÅKUL*
'
Ja. Jag ska skriva brev snart:) och sen så måste jag pluggaaa.. Pluggis med torrar på bena? moooog1;)
hoppas man inte träffar ngn.. speciell:D
'
Dagens outfit då;)

Österrike Typ:)
<----beställde typ.. kaka?



<----typ berg:D

vi träffade en tam fågel..
<---eyy. Ge mig pepparkaka. NU

'
Dagens låt blir "Bounce-Radio Edit feat. Calvin Harris & Kelis" För att den är så bra/skön att schuffla till.
Dagens babe blir, Andreas Sanemo. För att han vart så underbar och samlat mod under veckan:)
Dagens Prank. Att byta ut min iPhone emot Philips trasiga. Så när jag ska ta min tele (Philles spräckta i mitt skal) så fuckar jag ur toootalt och börjar nästa whhina;)

Typ;)
Puss bitches.
MY life, MY blogg, SuCK ON IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0