Long tajjm ago <3

Hehe, längesen jag gjorde ett inlägg nu. Har ju knappast haft tid eller ork. Fast nu ska jag fan blogga varje dag för nu ÄRE LOV OCH JAG ÄR LEDIG! yeah! (Y)
Jag fick sammanlagt 240 poäng, vilket jag är väääldigt glad över eftersom mitt mål den här terminen va bara 230;) såå jag har höjt från 195-240.. dock så har jag slösat bort halva terminen på facebook.. men men:D
Påtal om Facebook så kanske endel har märkt att jag slutat med det. (alla frågar). Och ja, för att jag tycker att Facebook bara är ett beroendeframkallade ryktesspridande.. bajs. Näe fan. Mera om de säger jag inte, Kul kul.
'
Nu är mamma springade med julpynt å skit men jag vill inte! Alla röda tomtar å volanger etc, skär i mitt rosa rum:c
Inte ruligt:c
'
Jag mår bra, allt är Ok, psykiskt och fysiskt:) Saknar Andreas:c, Ska lägga mig och kolla på Godzilla nu;) heheh..ee
Hehe, längesen jag gjorde ett inlägg nu. Har ju knappast haft tid eller ork. Fast nu ska jag fan blogga varje dag för nu ÄRE LOV OCH JAG ÄR LEDIG! yeah! (Y)
Jag fick sammanlagt 240 poäng, vilket jag är väääldigt glad över eftersom mitt mål den här terminen va bara 230;) såå jag har höjt från 195-240.. dock så har jag slösat bort halva terminen på facebook.. men men:D
Påtal om Facebook så kanske endel har märkt att jag slutat med det. (alla frågar). Och ja, för att jag tycker att Facebook bara är ett beroendeframkallade ryktesspridande.. bajs. Näe fan. Mera om de säger jag inte, Kul kul.
'
Nu är mamma springade med julpynt å skit men jag vill inte! Alla röda tomtar å volanger etc, skär i mitt rosa rum:c
Inte ruligt:c
'
Jag mår bra, allt är Ok, psykiskt och fysiskt:) Saknar Andreas:c, Ska lägga mig och kolla på Godzilla nu;) heheh..ee
----------------------------------------------------------
<---- typ ;o
--------------------------------------------------------------------------------
Okej, denhär bilden är nästan ett år gammal, va tiden har gått och
förhållanden förändrats, men jag älskar bilden. Saknar Alex! Häromdan
så kom Lucas fram och hälsa på mig, Kul kul. Men jag vill verkligen träffa
Alex igen!!
<--- 100 ord
'
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagens låt, Good Feeling - Flo Rida
Dagens babe, coffäää
Dagens hår, Mittbena;)
Dagens, kebab med extra sååååås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0