Lite random fakta sådär ..

Det känns som att.. Det blir nog skönt att ändå få bort det lixom?
Jag vet inte hur man ska förklara men, en bästavän kan inte försvinna ur ens liv bara sådär. Det måste mycket till. haha, men det du har åsdakommit under våran tid som bästa vänner var.. Tjat om din jävla kille, om hur jobbigt det va? du fick mig att göra dåliga saker. Jag kanske har mig själv att skylla på också eftersom jag fortsatt med det men. Nu? jag skrattar bara åt dig. Du leker med mig och mina kännslor:) du har inte BARA fått mig att glömma dig, utan även att HATA dig. Jag vill inte ens kolla åt ditt håll!
En grej du sa till mig var när du gick förbi med din äckliga brud "håll andan, du kan bli smittad"
Va ska de betyda? vill du få mig må dåligt? HAHA knappast jag är starkare än så, det vet du bruden. Men du vill inte erkänna det. Sedan vart det så att någon kom åt mig, någon tröck till mig.. Att lägga ut bilder? haha vad är det till egentligen? ska jag också göra det? Jag kanske tycker det är kul:D
Det tyckte väl du också? Annars skulle du KNAPPAST göra det;) eller?
Men grejen är också den att om du går runt och kallar mig saker som, goolare, hora, äcklig, skabbig.. osv-.-
Är det JAG som kommer med en "klänning" så man visar hela jävla arslet, trycker upp tuttarna till halsen, har dom där klackarna som gör dig fan 2,10? du ser ut som en jävla översminkad transa gumman:3
tyvärr:/ men så är det,, jag ÄR iiinte den ända som tycker så:) så du vet!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'
Godmorgon:D
* ska lägga ut ny design också!
Sista dagen som fjorton! fan jag ångrar att jag inte spöat skiten ur dig INNAN jag blev 15, menne, jag har ungefär 12 timmar på mig:) hehe, puss <3
'
Dagens låt, Better of this way - A day to remember.
Dagens babe, Tim Green

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0