Heaj.

Har vart och shoppat i eskil med Maddebaby i eskilstuna idag :)
Åkte tåg vid tjugo i två sen gick vi runt i affärer.. lalala. åt på kebabhuset nån timme senare, Madde är ju FÖR söt så hon bjöd mej på chickenbites och stripppps:D
När jag kom hem me alla kläder och så, inser man att "varför köper jag mera när garderoben redan är full"?
Haha, förmodligen för att de är så jävla kul !:)
'
<--- Linne från GinaT. man ser inte att de är skrikigt mintgrönt typ;D
<--- Två t-shirtar båda från Carlings, Dock det gråa "Soul sister" fick jag av bebisen Madde i present <3
<--- Det svarta linnet, uuuunderbart! "älskart" köpte jag på Gina T, och de vita linnet (sjuuukt gulligt) köpte jag också på Carlings. yaay
<--- Luvtröjan "hoddie" från H&M killmodell. Skrikgröna jeans från Bik Bok. coola ;)
<--- Var tvungen att köpa oranga också;) hhe
<--- yaaaay:D
-------------------------------------------------------------------------
'
Jag ska lägga upp bild på godis stuten jag fick av SötaChrister också:D
Lite sådär.. de kommer va slut innan nyår!  Buhuuhuuu.... :c
'
Fick Cupcakesbokgrejsrecepsgrejsbok.. "hmm" med recept på 1001 kakor och cupcakes:D:D:D:D
:3
'
ä
Pussar :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0