Godermorgen--> :D

Godmorron:D Idag ska jag baka lussebullar!
haha:) godnatt sömn osv, vakna göra mannagrynsgröt.. grrr. Sjukt gott!:D Sen vart de morgonfilm, "Rise of the Planet of the Apes" J**vlar va bra den är!:) Snart ska jag platta håret och fixa mej för sen blire stan och kanske träffa ngn söt ;)
Idag blire ett STORT grattis till min bebis Frida LEiding som fyller 15:D pussar till henne! <3
'
http://nowhereinfantasy.webblogg.se/
'
Frida Leiding BABE
<---söötnows;)
Dagens låt blir " '74-'75 - The Connells" För att låt texten är så beskrivande osv?:)
Dagens Babe blir då Frida för hon fyller år <3
Jag ska också lägga till Molly Gustavsson, Christoffer Herre, Niclas Svenfeldt och Malmgren eller ngt till dagens babes i hörnet;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0