Ego bilder ----->

Heaj busar;*
God jul på er! Sjukt mysig kväll med släkt och Kalle anka;) de så de ska va. Fick inget speciellt, önskade mig inget heller just nu:) menne, det kommer en iPhone 4s på posten i veckan och lite senare i veckan så ska familjen dra till julrean och shoppa loss;) DET gillas (y)
Jag har faktiskt på känn att jag får nån överraskning till rummet också,. Hehe.. Juste! Fick ett par underbara skor från hm och tre par hello kitty strumpor;) kommer bilder senare.. Ska snart sova:) klockan är ju faktiskt 02,10! Men ska lyssna på lite musik först:$
Dagens låt är ; krossa alla fönster - maskinen. Som nu är min absoluta hit! Älskar texten, feta soundet å hela skiten lixom!:)
Dagens babe blir Madde<3 för jag saknar henne såååååhääääära mycke;**
'
Jag har tillfälligt nummer på mobilen nu. Men kommer få mitt vanliga gamla nummer i veckan, de va massa krångel med inställningar på de gamla abonnemanget.. So you know..)
Kyss mina guzzar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0