Best:)

Hihi:) sjukt mysig kväll! Precis fyllt femton och nu ligger man i sängen med maddebby och en ny vän Hugo från typ Nynäshamn:)
idag har det vart fett stress! Gå upp sent, åka och handla på Ica.. Osminkad med mjukisbyxor och sen mitt i affären när jag ska ta grönsaker å skit så kommer pappa med en jävla 32" Lcd? Så de va present idag:) tack mamma och pappa älskar er!;*
Vad kan man mer säga.. De droppade in massa söta människor vid 4-5 tiden och nu har alla dragit:) kl är 02;34:)
Roligt!
Madde tvingar mig att blogga! Jag blir nästan ledsen! Hon sa nyss "om du vaknar före mig så får du blogga så jag kan läsa! Okej!?" typ:p
'
Ska fortsätta skratta åt "Bridesmaids" stavningen!!*
Med HugoBoooI och MaddeBabyh;)
'
Dagens låt blir,, "Take on me" med "A-ha"
Dagens babe blir min nya vän (och maddes-.-) Huugo!:D yaay <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0